Plastic Fantastic!

Shoes That Redefine Affordable, Stylish, Recyclable &... Plastic!

Heyya peoples! Kasut plastik gold atas tu nampak familiar kan? Agak-agak kat mana selalu nampak kasut ni? ( MIdah! kasut ko! ) Honestly saya pernah nak beli kasut ni ( tapi still tak berkesempatan ), sebab nampak sangat mudah dipakai, selesa dan yang penting , kasut ni kasut 2 alam! Yup, memang banyak kasut ni dijual di Jalan Tar etc.. First time nampak kasut ni bersepah dijual, saya terfikir, dari mana idea brilliant kasut ni sebenarnya. Sebab saya terfikirkan kasut Crocs yang telah dirompak cetak di sini dengan meluas, maka teori saya adalah sama dengan masalah kasut plastik ni. Saya positif mengatakan bahawa kasut ni are from somewhere and ada designer tersendiri.

Dan akhirnya, hari ni saya accidentally jumpa the creator of this brilliant, afordable, stylish,recyclable plastic shoes! The origin brand of these shoes is MELISSA. Apart from this Gold glamour shoe, there’s lotsa varieties in design of this shoes + sangat cantik! Untuk koleksi lain sila singgah ke sini – MELISSA plastic dreams. Support kasut ni sebab kasut ni recyclable! Yay~

I’m going to Belum this 5am. Doakan saya selamat pergi dan balik ye~ InsyaALLAH jumpe lagi next 20th of August!

5 thoughts on “Plastic Fantastic!

  1. hu~ kasut plastik tu pon shaye ade 1.. hu~ ske la blog ne.. smua pasal2.. design2.. shaye ske design gak.. even i’m not the desginer/the advertise person… but i luvs on it… maceh sbb share ilmu yee.. wee~ nnti shaye singgah blog awak ageh

Leave a Reply

